هتل رادیسون - گلگشت هتل هتل رادیسون اربیل ۵ اسفند ۱۴۰۲

معرفی هتل رادیسون اربیل

همیشه یکی از موارد و چک لیست های مهم سفر محل اقامت و هتل مناسب در شهر مقصد بوده است. امروزه با افزایش امکانات حمل و نقل و همچنین شرایط سفر، مسافرت به مقاصد خارجی به صورت چشم گیری افزایش یافته است که این امر اهمیت اقامتگاه مقصد را برای مسافران چندین برابر کرده است. پارامترهای مهم برای یک هتل یا اقامتگاه مناسب شامل مواردی مانند موقعیت مکانی مناسب، ارائه خدمات با کیفیت، امکانات کامل در اتاق‌ ها و سویت ها، تمیزی و بهداشت، قیمت مناسب، نمای خارجی و داخلی زیبا، و نظم و ترتیب در مدیریت هتل می‌ باشد.تمامی این عوامل همگی نقش مهمی در ایجاد تجربه مطلوب مسافران در هتل دارند و برای افزایش جذابیت و محبوبیت هتل بسیار حائز اهمیت می باشد.

رزرو هتل رادیسون اربیل
★★★★★
هتل رادیسون اربیل یک هتل 5 ستاره بسیار تاپ بوده که در مرکز شهر اربیل واقع شده است رزرو این هتل با بهترین قیمت در سایت گلگشت فراهم است
شروع قیمت از شبی 6/500/000 تومان
مشاهده و رزرو اتاق ها
هتل دیوان اربیل
هتل رادیسون اربیل
★★★★★
هتل رادیسون اربیل یک هتل 5 ستاره تاپ بوده که در مرکز شهر اربیل واقع شده است رزرو این هتل با بهترین قیمت در سایت گلگشت فراهم است

اگر قصد سفر به اربیل عراق را دارید یکی از هتل های قابل اعتماد و با کیفیت قطعا هتل رادیسون اربیل می باشد. هتل رادیسون اربیل یک هتل پنج ستاره سطح بالا می باشد که بر خلاف سایر هتل های پنج ستاره تمامی 87 اتاق این هتل به صورت سویت کامل اجاره داده می شود. هتل رادیسون هیچ گونه اتاقی ندارد و اقامت در این هتل در سویت های لوکس و مجلل آن صورت می پذیرد.

هتل رادیسون اربیل
 

سالن جلسات

در هتل رادیسون چندین سالن بزرگ جهت برگزاری جلسات، مراسمات و رویداد ها در نظر گرفته شده است. هر ظرفیت سالن های هتل رادیسون بالغ بر 600 نفر میباشد. تمامی سالن های این مجوعه کاملاً مجهز به آخرین فناوری ها وتکنولوژی های رایگان هستند که شرایط این سالن ها را برای انواع مناسبت ‌های شرکتی و اجتماعی ایده‌آل تر می‌ کند. سالن های هتل رادیسون در کنار امکانات و فضای منحصربه فرد خود دارای پرسنل بسیار مجرب و حرفه ای می باشد که این امر تضمین کننده رویداد ها و مراسمات برگزار شده در این مجموعه می باشد.
 

خدمات هتل رادیسون

یک هتل پنج ستاره سطح بالا باید دارای امکانات خدماتی بسیار مناسبی باشد که هتل رادیسون نیز از این امر مستثنی نیست، خدماتی مانند سالن صبحانه، رستوران، صندق امانات، باشگاه ورزشی و سایر امکانات رفاهی از این قبیل موارد می باشد. رادیسون در کنار تمامی این خدمات، امکانات رفاهی-خدماتی بیشتری را نیز برای مهمانان خود فراهم کرده است.باشگاه ورزشی هتل رادیسون یک مجموعه کامل ورزشی با امکانات بروز می باشد این مجموعه دارای سالن بدن سازی، استخر سرپوشیده آب گرم و سونا و جکوزی می باشد.

لابی هتل رادیسون اربیل

در هتل رادیسون اربیل ورود حیوانات خانگی آزاد می باشد. همچنین کشیدن سیگار در اتاق های هتل آزاد می باشد اما نه در تمامی سوئیت ها ! هتل رادیسون سویت هایی را مختص به افراد سیگاری در نظر گرفته است که در صورت تمایل می توانید از این سویت ها استفاده کنید هتل رادیسون در کنار تمامی امکانات موجود خدماتی از جمله صندق امانات، اجاره اتومبیل و پارکینگ رایگان را برای مهمانان خود فراهم کرده است.
 


در اگر قصد سفر به شهر اربیل عراق را دارید می توانید از صفحه رزرو هتل اربیل نسبت به رزرو هتل مورد نظر خود اقدام نمایید

رستوران ها و بارها

طعم های جدید بین المللی را در رستوران ها و بارهای هتل رادیسون در اربیل تجربه کنید و از یک غذای شیک در رستوران و بار The Bistro با طراحی اروپایی و منوی بین المللی خوشمزه لذت ببرید. چه به دنبال یک وعده غذایی باشید یا یک میان وعده خوشمزه که به شما کمک کند پس از یک روز طولانی آرامش داشته باشید، لابی لانژ انواع تنقلات و نوشیدنی های آماده را ارائه می دهد که می توانید در حین گشت و گذار در شهر یا در سالن آسایش هتل از آنها لذت ببرید.

رستوران هتل رادیسون
 

موقعیت جغرافیایی

هتل رادیسون اربیل در نیمه شمالی شهر اربیل و در مجاورت اتوبان 40 متری گولان و اتوبان عنکاوا قرار گرفته است که از نظر دسترسی به مرکز شهر، مراکز اداری و تفریحی بسیار مناسب و عالی می باشد. همچنین در کنار هتل رادیسون مرکز تجاری و خرید گولان مال واقع شده است که خود یکی از مراکز بزرگ خرید  تفریحی شهر اربیل محسوب می شود. مراکز خرید فامیلی مال نیز یکی از مشهور ترین مراکز خرید شهر اربیل بوده که در فاصله 10 دقیقه ای از هتل رادیسون واقع شده است. دسترسی هتل رادیسون به حمل و نقل عمومی بسیار مناسب می باشد بطوری که جدای از تاکسی شهری امکان استفاده از سرویس vip هتل نیز برای مهمانان فراهم است.

خدمات هتل رادیسون
 

جاذبه های نزدیک به هتل رادیسون

از جاذبه های نزدیک به هتل رادیسون می توان به پارک سامی عبدالرحمان اشاره کرد پارک سامی عبدالحمان در شمال شهر اربیل، عراق واقع شده است. این پارک در سال 2004 به نام وزیر ارشد کردستان به منظور افتتاح یک فضای تفریحی بزرگ به نام "پارک عید" افتتاح شد. در سال‌ های بعد نام آن به "پارک سامی عبدالرحمان" تغییر کرد. این پارک فضای سبز فراوانی دارد و دارای محل‌ هایی برای پیک نیک و استراحت می باشد. پارک سامی عبدالرحمن، بیش از 2 کیلومتر مربع فضای سبز دارد. این پارک با دو دریاچه، باغ گل رز، بناهای تاریخی متعدد، رستوران و بازار، بهترین مکان برای فرار از زندگی شهری در اربیل است.
 

ارگ اربیل

از دیگر جاذبه های گردشگری نزدیک به هتل رادیسون میتوان به ارگ اربیل اشاره کرد. ارگ اربیل که شهرک قدیمی و مستحکم می باشد که بر روی تپه ای در قلب شهر اربیل قرار گرفته است، ارگ اربیل برای اولین بار بیش از 6000 سال پیش بنا شده است سیتادل که گنجینه های بی شماری باستان شناسی را در خود جای داده است، امروزه مکانی محبوب برای مردم محلی و گردشگرانی است که به دنبال کشف گذشته افسانه ای اربیل هستند.
 

موزه نساجی

موزه نساجی و فرهنگ کوردی یکی دیگر از جاذبه های گردشگری شهر اربیل می باشد که به هتل رادیسون نزدیک می باشد. گنجینه نساجی کردستان عراق را میتوانید در موزه نساجی و فرهنگی کردستان ببینید. این موزه که به پاسداری از سنت های نساجی کردی اختصاص دارد، خانه فرش های منحصر به فرد کردستان ایران و همچنین سایر پارچه ها و مصنوعات خیره کننده کردی را در خود جای داده است. همچنین موزه توهم نیز در نزدیکی این هتل لوکس یعنی هتل رادیسون واقع شده است.
 


 پیشنهاد می کنیم بررسی هتل های زیر را نیز مطالعه فرمایید
      - بررسی و رزرو هتل دیوان اربیل

موزه توهم

هتل رادیسون اربیل که در مرکز تجارت جهانی واقع شده است، یک پایگاه خانگی عالی برای مسافران تجاری و تفریحی است. اتاق‌ های شیک و آپارتمان‌ های سرویس‌ دهی شده ما دارای فضاهای نشیمن وسیع و امکانات مناسب هستند تا به شما کمک کنند پس از یک روز طولانی در شهر آرامش داشته باشید. برای راحتی بیشتر، ما در تمام 87 اتاق به جز استودیو هایمان، ماشین لباسشویی و ظرفشویی داریم. از موقعیت مرکزی ما لذت ببرید و محبوب ترین جاذبه های اربیل را کشف کنید. رویداد های منحصر به فرد را در امکانات جلسه مدرن ما میزبانی کنید یا در اسپا خود استراحت کنید و از درمان های جوان کننده لذت ببرید.

همیشه یکی از موارد و چک لیست های مهم سفر محل اقامت در شهر مقصد بوده است. امروزه با افزایش امکانات حمل و نقل و همچنین شرایط سفر، مسافرت به مقاصد خارجی به صورت چشم گیری افزایش یافته است که این امر اهمیت اقامتگاه مقصد را برای مسافران چندین برابر کرده است. پارامترهای مهم برای یک هتل یا اقامتگاه مناسب شامل مواردی مانند موقعیت مکانی مناسب، ارائه خدمات با کیفیت، امکانات کامل در اتاق‌ ها و سویت ها، تمیزی و بهداشت قیمت مناسب، نمای خارجی و داخلی زیبا، و نظم و ترتیب در مدیریت هتل می‌ باشد.تمامی این عوامل همگی نقش مهمی در ایجاد تجربه مطلوب مسافران در هتل دارند و برای افزایش جذابیت و محبوبیت هتل بسیار حائز اهمیت می باشد

سوئیت های هتل رادیسون - گلگشت هتل

اگر قصد سفر به اربیل عراق را دارید یکی از هتل های قابل اعتماد قطعا هتل رادیسون اربیل می باشد. هتل رادیسون اربیل یک هتل پنج ستاره سطح بالا می باشد که بر خلاف سایر هتل های پنج ستاره تمامی 87 اتاق این هتل به صورت سویت کامل اجاره داده می شود. هتل رادیسون هیچ گونه اتاقی ندارد و اقامت در این هتل در سویت های لوکس و مجلل آن صورت می پذیرد.

در کل هتل رادیسون اربیل یکی از بهترین هتل های لوکس پنج ستاره شهر اربیل بوده که با امکانات فراوان رفاهی و خدماتی بسیار خود و با توجه به رضایت مسافران قبلی تجربه ای بیاد ماندنی را برای مسافران و گردشگران از شهر اربیل به جای خواهد گذاشت.

 


 جهت مشاوره و دریافت راهنمایی در مینه سفر به عراق با پشتیبانی گلگشت هتل با شماره 09100900670 در ارتباط باشید

 مقالات پیشنهادی:
           
 دانشگاه های اربیل عراق
           
 وضعیت امنیت در اربیل عراق

شما به این مطلب چه امتیازی می‌دهید؟

(5/1)

نظرات

ارسال دیدگاه

لغو پاسخ